Študentska smer in JZ raz Mangarta

Še pred vremensko precej nestanovitnim zadnjim vikendom avgusta sva v petek ob 18. uri pričela z Andrejem Ježem plezati Študentsko smer V+/V 140m v Mali Raduhi. Smer pomenljivo ponuja lepo plezanje in kline na delikatnih mestih, najde pa se tudi še kakšna lesena kela. Čeprav vreme ni bilo kaj prida, je vmes posijalo tudi sonce. Nazaj pod steno sva prišla ob 20.00, pozdravila zgoraj in spodaj na koči in zadnjih nekaj hitrih korakov do avta opravila po dežju.

22.8. sva z Matejem Kodrinom plezala desno in nekoliko levo od zgornje smeri, Zagorčevo V+ RS2 135m in Kamin pri Durcah V RS2 100m.  Matej, si je med plezanjem menda dokazal, da na Difu ni bilo res, ko naj bi bil pri plesu okoren.

18.8. smo se Jaroš Zajc, Uroš Lesjak in Aleksandar Đorđevič potepali po okolici zgornjega toka reke Soče in njenih pritokov. Med drugim smo plezali SZ raz Mangarta IV 400m, kateri je danes opremljen s svedri (RS2). Smer ponuja lepe razglede, le ti pa bi bili verjetno še lepši ob bolj jasnem vremenu. Svojevrstna je bila tudi druščina pri sestopu po Italjanski poti. Za pogostitev hvala gasilskemu društvu Log pod Mangartom, na koncu smo prišli celo do morja, kjer smo igrali pikado in jedli grozdje nad Sečovljami.
Še malo prej sva z Jarošem plezala Plate v M. Raduhi V RS2 185m, ker pa sem jih nekako plezal tretjič letos, sem na levem izstopu dodal en klin.

Telegram

Dodaj odgovor

TERANOVA SMER

Štirje člani AK Črna, Andrej, Janja, Matevž in Marko, so 14. 1. 2024 obiskali pravljično zimsko Jezersko. Za cilj so si zadali snežno/ledno Teranovo smer