chamonix

prejsni teden od 18.10 do 25.10. sem se udeleziv tabora perspektivnih mladih alpinistov v chamonixu.

v nedeljo zvecer smo se dobili v chamonixu in naredili prvi plan za odhod v hribe. Js in soplezalec Borut Demšar sma se v pondeljek zjutraj odpravila do bivaka pod S steno Las Droites,kjer sma prespala.Nasledni dan pa sma v sojo svetilk splezala prvih 500m stene zahtevni del pa sma si postila za ces dan vendar je najo dobra dva rastezaja pod robom stene ze ujela noc tako da sma zadne mix rastezaje opravila kar v soju svetilk. Na vrh sma priplezala ob 9ih zvecer in takoj zacela z sestopom.sestop pa je bil poglavje zase saj je naju cakalo  11 rastezajev za spust po vrvi, ker pa je bila noč sma imela kar nekaj težav z iskanju sidrišč saj so bili razmetani levo ter desno tako da nisi glih vedev kje iskati. Ko sma opravila vse spuste po vrvi sma se odlocila za bivak na ledeniku v nekakšni špranji. Celoten dan je trajav kar 25ur neprestanega gibanja. no posledično naju je zjutraj zbudilo sonce ob 12ih, kar pa ni bilo nič kaj dobrega saj naju je čakal se doig sestop v dolino, kar pa se kasneje pokazalo da bova se eno noč prespala na bivaku nad ledeniku Mer de Glace, saj sma bila prepozna da bi ujela zadnji vlakec v dolino.  zjutraj pa nic kaj dobrega. Na bivak pripelje helikopter mladega fanta, ki se mu je na sestopu zaradi odtrganega sidrisca smrno ponesrečiv oče. ponudila sma mu caj in se zadje cokoladice, ki sva jih imela ter ga naženema v bivak na toplo do prihoda resevalcev. midva pa sma kasneje zacela sestopati v dolino.

in napočil je dan počitka. nasledji dan pa sva se odpravila na bivak pod Aiguille du Midi ,kjer sva prespala nasledjo jutro pa smo zgodaj odkorakali pod Mont Blanc du Tacul, kjer smo se odpravili v klasicno smer Modica-Noury. Ker smo pa z smerjo opravili hitro smo se odlocili za sestop v dolino.oz sta se js sem hotev se eno smer v mislih. Vendar je biv to zadni dan oz. noč ki smo jo imeli v Chamonixu, tako da smo zvecer nazdravili na uspešne vzpone nasledjni dan pa nazalos domov……

Skratka bila je nova dobra izkušnja v zelo lepih hribih….. se se vrnem!

DSCN5910 DSCN5911 DSCN5913 DSCN5917 DSCN5920 DSCN5921 DSCN5923 DSCN5926 DSCN5930 DSCN5933 DSCN5935 DSCN5937 DSCN5941 DSCN5945 DSCN5974 DSCN5978 DSCN5983(1) DSCN5990 DSCN5991 DSCN5993

plezav:

Las Droites- The Colton-Brooks      85* M5 1000m

Mont Blanc du Tacul- Modica-Noury       5+, 500m

Telegram

Dodaj odgovor

TERANOVA SMER

Štirje člani AK Črna, Andrej, Janja, Matevž in Marko, so 14. 1. 2024 obiskali pravljično zimsko Jezersko. Za cilj so si zadali snežno/ledno Teranovo smer