Salud de Argentina

Sem mislil, da ko pridem v El Chalten, bom mev cajt, da v slabem vremenu takoj napišem iz potepanja po centralni Argentina. No dons je res tk, prvi dan, ko pa sva se z Jakanu (Tomaž Jakofčič) pripeljala pod Fitz Roy je bva pa taka jasnina, da sva ga tri ure spremljala iz avtobusa. In če je v Patagoniji jasno je potrebno leteti ! Takoj, ko sva stopila iz busa, sva se totalno naloženimi rukzoki podala na sedem urni pristopni marš do Polacosa , to je plato na katerem sva ob 22.00 postavila ABC pod vznožjem zahodnega ostenja Fitz Roja, Poincenota, Inominate, Saint Exuperya in Aguja de S.) Ob 3.00 sva zlezla iz šotora in nadaljevala tri urni pristop do pod stene. Na vstopu sva bila uničena, sploh Jaka, ki je prletu direkt iz Slovenije in praktično tri noči že ni spav. Se praji sma bva parajt sam za sestop v dolino, nadaljnjih 10 ur hoje. Skratka super treking za uvod v Patagonijo. No tst dan 06.01. se je vreme skazilo in do dons je še skaženo.

Sma na stand bye, s tem da se v Chaltenu da lepo trenirat, so naredli 200 frikovskih smeri in vodniček, tk da slabega vremena zdaj ni več problem preganat!

Pred Patagonijo pa sva se z Evo potepala po osrčju Argentine, najprej v Cordobi, sma plezala v Los Gigantes, La Oli,… super plezarija, sploh Gigantesi, kjer gre večinoma za »trad« plezanje. Se pravi s sprotnim nameščanjem varoval (friendi in zatiči). Splezala sma tud 250 metrov dolgo smer na najvišji vrh Cerro del Cruz.

Po Cordobi naju je pa nos potegnu v prestolnico vina – Mendozo! Najprej mavo po vinskih bodegah, mnjam Malbec, Cabernet, Syrah, same super specialitete, ki super pašejo zravn »bife de lomo«, mnjam. No ko sma se ene par kil zrediva, sma jo pa spet potegnava v brege in sicer v dolino Los Arrenales. Granit, super granit, pa še bolš granit. Plezarije kolkr hoč, od športnih smeri, do trad smeri in visokih gor do 6.000m.

Što se nama je vsak dan popoldne uscalo, zato sma dopoldneve efektivno izkoristva za plezanje predvsem kratkih športnih smeri. Po treh dneh so ble roke navite pa še silvestrovo je bvo in sma šibnava nazaj v Mendozo. Po silvestrski noči pa tk nisi za kaj drujga, ko pa da daš glavo v mrzov tajht, zato sma šva na en fajn rafting na Rio Mendozo.

Ostala sta še dva dni za Buenos Aires in Evinega dopusta je bvo konc! Z Jakanu sma se dobla na letališču in odletela proti Patagoniji. Če se bo kaj dogajalo se pa oglasim. Za enkrat pridno plezama po plezališčih okoli El Chaltena in nama nč ne fali.

Lp Grega

Telegram

5.431 Responses

Dodaj odgovor

TERANOVA SMER

Štirje člani AK Črna, Andrej, Janja, Matevž in Marko, so 14. 1. 2024 obiskali pravljično zimsko Jezersko. Za cilj so si zadali snežno/ledno Teranovo smer