Paklenica

Z Denisom sva nekako planirala, da greva septembra plezat v Paklenico. Obveznosti in vreme so naju potem prisilile, da sva to naredila zadnji teden. V torek popoldne se torej odpraviva proti Starigradu. Okoli devete ure prispeva v kamp, si postaviva šotore in narediva plan za naslednji dan. Prvi dan sva imela v načrtu splezat kakšno krajšo smer, da malo vidiva zakaj gre. Jaz zdaj nekaj časa nisem plezal in sem rabil malo “uvodnega plezanja”, da se glava spet navadi na strmine. V sredo torej preplezava nekaj krajših smeri. V četrtek pa se odločiva, da greva plezat najino prvo dolgo smer v Aniča Kuk, smer Velebitaški. Kar hitro ugotoviva, da so enake ocene precej težje kot pa prejšnji dan. Takšen tempo potem vztraja celotno smer. Smer je precej konstantna, detajla pa sem se lotil malo preveč na hitro in štorasto pa je zato ušla prosta ponovitev. Denis se je potem zadaj stvari lotil bolj previdno in pametno ter splezal prosto. Nisem hotel preveč čarat še potem, kajti čakalo naju je še kar nekaj nepoznanih metrov in je bilo treba čimprej nadaljevati. Pa naslednjič! V petek je bil v planu dan za počitek, ki potem to ni bil. Odpraviva se plezat smer Cirkus, ki ponudi lepe prve štiri raztežaje (bolj 3. in 4.), potem pa se zelo vleče do vrha. V soboto se nama pridruži še Jež. Plezat gremo smer Infinito, ki je najdaljša smer v Aniča Kuko (sicer za pičlih 5m :D…). Za najtežji raztežaj (7a+) je bilo seveda jasno, da se bo uporabila tehnika, ostali raztežaji pa so dosegali težavnosti do 6b in so pustili malo prostora za sanje. Ostalo je seveda bolj pri sanjah, kajti kar hitro je bilo vsem jasno, da tudi 6b v taki smeri predstavlja kar izziv za naš trenuten nivo. Kljub temu, da smo vsake toliko potipali kakšen “dober oprimek”, je bila smer zelo dobra in smo imeli za sabo še en dober dan plezanja. Za zadnji dan je bilo nekako jasno, da smo že vsi precej izmučeni in da gremo nekaj, kjer bomo lahko hitrejši, kajti potem je bilo potrebno iti še domov. Izbrali smo smer d.Brahm, ki je smer z zgodovinsko vrednostjo in kaminom pred katerim vsi strašijo. Izkazalo se je, da kamin je sicer malce smotan, ne pa tako hudo kot je bilo slišati iz pripovedk…Če potegnem črto, dobro izkoriščenih 5 dni 🙂

Plezane smeri:

Sreda

Bračni smer (5c, 200m)
Varianta na Sjeverno rebro (4c, 150m)
Bijela rampa (3-, 130m, sestop)
Šaleški (5b, 120m)
Četrtek
Velebitaški (5b A0, 350m, prosto 6a+)
Petek
Circus (6a, 350m)
Sobota
Infinito (6a A0, 355m, prosto 7a+)
Nedelja
D.Brahm (5c+,300m)

Telegram

Dodaj odgovor

TERANOVA SMER

Štirje člani AK Črna, Andrej, Janja, Matevž in Marko, so 14. 1. 2024 obiskali pravljično zimsko Jezersko. Za cilj so si zadali snežno/ledno Teranovo smer

Preberi več »

Plezalni center

V zadnjem mesecu dni smo tudi člani AK Črna obiskali nov plezalni center v Prevaljah. Nikoli sicer vsi na kupo, smo pa preko >Nužijevega plazu<